මූනු පොතේ වගා කිරීම,ආහාර පිසීම හා සතුන් ‍රැක බලා ගැනීම



ඔයාලා දන්නවද? රෝම අධිරාජ්‍ය පාලනය කරන එක ලේසි පාසු කටයුත්තක් නෙවෙයි. ඊටත් වැඩිය මේ මූනු පොතේ වෙලඳාම් කරන එක අමාරුයි වගේ. මූනු පොතේ මට restaurant එකක් තියෙනවනේ. එකට දෙකක් තියෙනවා.restaurant city යි cafe worldයි.ගොවිපලුත් තියෙනවා... හ්ම්ම්... මේ කතාව කියන්න හිතුනේ අද මම මූනු පොතට යද්දී මගේ cafe world එකේ කෑම ටික නරක් වෙලා තිබ්බ හින්දා. ඒ මදිවට පලවෙනියටම හිටපු මගේ රෑන්ක් එකටත් වෙන එකෙක් ගහලා. දැන් ඉතින් එයාලා අල්ලනවා බොරු. දුක තමා. ආයෙ cafe එක පැත්තෙ යන්න හිතෙන්නෙත් නෑ.(ඇත්තම කියනවනම් ඒ අනික් අය මට වැඩිය ඉස්සරහ හින්දා)

එක අතකින් ඒක නවත්තන එකත් හොදයි. අම්මේ.... ෆෝන් එකේ reminder තියාගෙන වින්ද දුකක්.barn buddy play කරන කාලෙත් ඔය reminder දාගෙන තමයි harvest එක ගත්තේ. මේවා නම් නිතරම අපිව online තියාගන්න හදලා තියෙන games.

මගේ ප්‍රියතම සහ පැරණිම facebook game එක තමයි pet society. ඔය garden එකේ ඵල නෙලන්න සතියකට විතර සැරයක් එන්න ඕන එක ඇරුනම අනික් පොයින්ට් ගන්න තියෙන හැම එකක්ම එන ඕන වෙලාවක play කරන්න පුලුවන්. barn buddy මේනියාවත් දැන් අඩුයි වගේ. ඉස්සරනම් online ඉන්න අයගෙන් වල්,මකුනො හිඟා කනව.උනුත් එහෙමනේ..වෙලාවකට offline යනවා.මොකද උන්ගෙ farm වලට වලුයි මකුනොයි දාලම එපා වෙනවා. අන්තිමට ගියාම මට මතකයි පොල් පැල ටිකක් හිටවලා ආවා. barn එක පැත්තේ ගිහින් හොර පොල් ටිකකුත් කඩලා තියෙන ඔක්කොමත් විකුණලා එන්න ඕන..

0 comments:

Post a Comment

Can't Read?

සිංහල බ්ලොග් කියවනය
lankeeya sithuwili

Pages

About Me

My photo
හිතන්න ගත්තම කරන්න බැරි විදිහේ mastermind plan උනත් ගහන, කරන්න දෙයක් නැතත් pc එක ලගට වෙලා සතියක් හරි ඉන්න පුලුවන්.පාඩම් වලට ටිකා....ක් හොර චරිතයක්...

Followers