සීසර්ගේ සතුට සහ දුක.


උත්සාහවන්තයා ජයගනීලු නේ. මාත් ඉතින්forum,torrent අස්සේ රිංගලා comment කියවලා වැඩේ ගොඩ දාගත්තා. එතනින් නැවතිල්ලක් නෑ නේ. වැඩේ පටන් ගන්නේ ඊට පස්සෙනේ.මටත් ආඩම්බරයි මගේ අධිරාජ්‍යයේ 15වෙනි ශතවර්ෂයේ උනත් පරිගනක ක්‍රීඩාවකින් සැරිසරන්න පුලුවන් වෙච්ච එක ගැන. play කරපු හොදම game එක.කලින් හොදම එක උනේ මීට කලින් ආපු එක(assassins creed).දැන් ඉතින් එතන දෙවෙනි එකෙන් replace කරලා ඉවරයි. කොච්චර හොදද කියනවනම් facebook ගියෙත් නෑ.


ඔන්න අද උදේ තමයි පොඩ්ඩක් බ්ලොග් වලට හොට දැම්මේ. හපොයි දෙයියනේ..බ්ලොග් මැරතන් එක. මම දුවන්න නෙවෙයි හිටියේ. ඒත් ඉතින් වතුර ගැහිල්ල?? ඒකවත් කරන්න බැරි උනානේ. ( වතුර ගැසීමට නොහැකි වීම පිලිබඳව මැරතන් දිවූ ක්‍රීඩකයන්ගෙන් සමාව අයදිමි). දැන් මොකද කරන්නේ.. හොදට කල් අරගෙන බැරල් පිටින් පුරවන් ගිහිං හති අරින ක්‍රීඩකයන්ට හලන එක තමයි ඉතින් මට කරන්න ඉතිරි වෙලා තියෙන්නේ.

ඔය දුවපු බ්ලොග් වලට වටින් පිටින් එබිකම් කරලා බලද්දි තමයි දැක්කේ මහා ලොකු ලැව් ගින්නක් පැතිරෙන බව. වතුර ගහලා නිවන්න පුලුවන්නම් මට කලින් ගොඩක් දෙනෙක් ඒක නිවලා. ඒත් මේ සීසර්ගේ ඔලුවට ඔලිව් කොල ඔ‍ටුන්නේ බලයෙන් තේරෙනවා "දන්නේ නැති දේවල් වලට හොට නොදා ඉන්න එක හොඳා" කියලා.
ඒකෙන් කියන්නේ නෑ මේ ප්‍රශ්ණ වැඩි වෙන එකට මං කැමතියි කියලා. හුඟ දෙනෙක් බලාගෙන ඉන්නෙ ඉක්මනටම මේ ප්‍රශ්නෙ විසදෙනකන්.මාත් එහෙමයි....

0 comments:

Post a Comment

Can't Read?

සිංහල බ්ලොග් කියවනය
lankeeya sithuwili

Pages

About Me

My photo
හිතන්න ගත්තම කරන්න බැරි විදිහේ mastermind plan උනත් ගහන, කරන්න දෙයක් නැතත් pc එක ලගට වෙලා සතියක් හරි ඉන්න පුලුවන්.පාඩම් වලට ටිකා....ක් හොර චරිතයක්...

Followers